torsdag 24. februar 2011

Kaffe, gå til jobb, is på veien :-)

Nå har jeg kjøpt Coop kaffe, mørk & kraftig, den røde veit dere :-)
Den er god, fikk tatt i litt lite kaffe, men det går alikevel.

Gikk til byen i dag, litt kaldt i ansiktet, men godt å lee seg. I følge Google maps, er det 3,8 km, 45 min. Jeg glemte å se på klokka når jeg gikk hjemmefra, men det stemmer sikkert bra, jeg bruker nok litt lenger tid, går sakte nedoverbakker p.g.a knea mine ;-)
Hadde på meg brodder og det kan anbefales på det sterkeste. Jeg kunne gå helt uten redsel for å skli, tilogmed ned Kleiva. Det er riktignok varmekabler i den bakken så halve "veibanen" er snøfri, men har hørt at det ikke kan stoles helt på når det er veldig kaldt. I dag var det bart og godt strødd der. Det er det ikke på resten av strekningen, må gå på veien uten fortau, der er det glatt.
Kunne kanskje ha funnet en gangsti et sted, men det tror jeg blir en omvei på et par km. Synd, for jeg ønsker egentlig å gå utenom trafikken.
Å gå på asfalt med brodder er ikke noe godt, merker hver knast under beina da ;-) best å holde seg på is/snø.

Når jeg kom på kontoret var det godt med en god kopp kaffe :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar